Hledáte kurz zaměřený na:
Kontaktujte nás
Název firmy
Kontaktní osoba
Oblast vzdělávání
E-mail




Program 5. Inovace hodnot pro zákazníka

Stáhnout – pozvánka na: 5. Inovace hodnot pro zákazníka



Základní informace o vzdělávacím programu

Dobrý obchodník si musí najít svůj „Modrý oceán“, něco, co ho odliší od běžných obchodníků, kteří jen chtějí prodat svůj produkt. Něco, co bude zákazníkovi vyhovovat a čeho si na obchodníkovi bude vážit.

Vzdělávací program 5. Inovace hodnot pro zákazníka obsahuje 2 jednodenní kurzy, které jsou pro odlišení obchodníka a zvýšení jeho obchodního úspěchu zásadní. Pomáhají obchodníkům najít cestu, jak být pro zákazníka jiný, zajímavý a příjemný, jak se katapultovat z kategorie obchodník do kategorie důvěryhodný poradce.

Výzkumy obchodního procesu přinesly v posledních letech návody, jak zvýšit obchodní úspěchy. Je žádoucí, aby je dobří obchodníci mohli využívat k prospěchu svému, firemnímu i k prospěchu zákazníka.

Termíny jednotlivých kurzů
  • 5.1. Strategie „Modrého oceánu“ – 19. 5. 2016
  • 5.2. Konzultativní prodej třetí generace – 24. 5. 2016


Kurz 5.1. Strategie „Modrého oceánu“

Naučíte se odlišit od běžných obchodníků prací se zákazníkem, která mu vyhovuje.

Obsah kurzu
  • proč je důležité se odlišit od průměrných běžných obchodníků
  • nejčastější individuální preference lidí
  • rozpoznání individuálních preferencí zákazníků a jednání podle nich
  • vybudování partnerských vztahů s různými typy zákazníků
  • jak se stát důvěryhodným poradcem zákazníka

Co Vám kurz přinese
  • pochopíte výhody strategie „Modrého oceánu“ pro obchodní úspěch
  • v každé vyučovací hodině získáte jednoduchý návod na zvládnutí tématu
  • naučíte se používat jednoduchou a účinnou typologii pro obchodníky
  • naučíte se rozpoznat individuální preference zákazníků
  • naučíte se využít znalost osobních preferencí pro jednání se zákazníkem
  • naučíte se účinně překonávat překážky v jednání se zákazníkem


Kurz 5.2. Konzultativní prodej třetí generace

Naučíte se využívat individuálních preferencí zákazníků, aby Vás brali jako poradce.

Obsah kurzu
  • vývoj a hlavní rysy obchodního procesu
  • představení konzultativního prodeje třetí generace
  • příprava na obchodní jednání s ohledem na typologii zákazníka
  • navázání kontaktu a budování partnerských vztahů
  • analýza potřeb, přání a problémů zákazníka
  • představení přínosů a výhod našeho řešení pro zákazníka
  • zkušební uzavření, vyřešení námitek a uzavření obchodu

Co Vám kurz přinese
  • seznámíte se s jednotlivými fázemi obchodního procesu
  • v každé vyučovací hodině získáte jednoduchý návod na zvládnutí tématu
  • naučíte se využít znalost typologie v každé fázi obchodního procesu
  • naučíte se poznat, co vlastně zákazník chce a proč to chce
  • naučíte se vést oboustranný dialog navzájem se obohacujících lidí


Forma kurzů


Forma výuky
  • 20% výklad lektora a předání BEST PRACTICE
  • 40% vlastní práce nebo práce ve skupinkách a procvičování se zpětnou vazbou
  • 40% představení výsledků práce a procvičování se zpětnou vazbou

Doplňující informace
  • kurzy se konají v době 8:00 – 14:30 hodin
  • ideálně skupina 12 školených účastníků
  • kurz je zacílený na praktický přínos a použitelné návody
  • kurz probíhá v neformální atmosféře