Zlepšování manažerů
Pomáháme vedoucím pracovníkům používat v praxi manažerské dovednosti.
Standardní školení předává vedoucím pracovníkům vědomosti a dovednosti a nezabývá se tím, zda je používají ve své praxi. My učíme vedoucí pracovníky používat manažerské dovednosti v praxi k tomu, aby s jejich pomocí odstraňovali problémy a dosahovali lepších výsledků.
Výsledky a zlepšování
- stanovení, zadávání a vyhodnocení měřitelných SMART cílů
- delegování odpovědnosti, autonomní řízení jednotlivců a týmů
- průběžná a cílová kontrola, měření výkonnosti procesů, hodnocení pracovníků
- identifikace úzkých míst a práce s úzkými hrdly
- situační vedení – direktiva, delegování, koučování, participace
Práce s lidmi
- 5 úrovní leadershipu – pozice, vztahy, produkce, rozvoj, vrchol
- inspirování lidí pomocí vlastních cílů, šampióni, soutěžení, vlastní příklad
- individuální jednání s lidmi s ohledem na jejich jedinečnost – zadávání úkolů, kontrola, vztahy, …
- využívání silných stránek a eliminace slabých stránek pracovníků v kolektivu
- kompetenční model – rozvíjení výkonu, odbornosti, jednání s lidmi, postoj k zákazníkům, …
- budování spolupráce, řešení pracovních problémů a mezilidských konfliktů
Umění trvalé změny
- příprava sebe sama na zavedení změny v oblasti rozumu a emocí
- vytvoření vůdčí koalice schopné zavést a stabilizovat změnu
- vytvoření pocitu naléhavosti na úrovni rozumu a emocí
- vytvoření, komunikace a přijetí inspirativní vize
- překonávání překážek, zavedení změny a krátkodobá vítězství
- udržení změny a stabilizace do firemní kultury