Zlepšování obchodníků
Pomáháme obchodníkům používat v praxi obchodní dovednosti.
Standardní školení předává obchodníkům vědomosti a dovednosti a nezabývá se tím, zda je používají. My učíme obchodníky používat obchodní dovednosti v praxi k tomu, aby s jejich pomocí budovali vztahy se zákazníky a dosahovali lepších obchodních výsledků.
Dosahování výsledků
- stanovení, zadávání a vyhodnocení měřitelných SMART cílů
- delegování odpovědnosti za výsledky, autonomní řízení obchodníků
- identifikace úzkých míst a práce s úzkými hrdly, efektivní využívání času
- rozvíjení odbornosti a obchodních dovedností, mentální trénink a pozitivní očekávání
- zavádění a stabilizace trvalých změn v práci obchodníka
Práce se zákazníky
- fyzická, informační (myšlenková) a mentální příprava na obchodní telefonáty a schůzky
- budování důvěryhodnosti a osobních a pracovních vztahů se zákazníky, péče o zákazníky
- zjištění osobních přání a pracovních potřeb zákazníka a jejich významu pro zákazníka
- představení výhod a přínosů podle přání a potřeb zákazníka
- zkušební a konečné uzavření zakázky jako základ pro dlouhodobý obchodní vztah
Zájem o vnitřního zákazníka
- porozumění výrobkům, pracovním postupům a pracovníkům ve firmě
- znalost aktuálního stavu, možností a preferencí vnitrofiremních zákazníků
- usměrňování zákazníků a sliby zákazníkům ohledně specifikace, kvality, ceny a termínů
- předání úplného zadání a preferencí vnějších zákazníků vnitřním zákazníkům
- pomoc vnitrofiremním zákazníkům s řešením problémů s vnějšími zákazníky