Zlepšování obchodníků

Zlepšování obchodníků

Pomáháme obchodníkům používat v praxi obchodní dovednosti.

Standardní školení předává obchodníkům vědomosti a dovednosti a nezabývá se tím, zda je používají. My učíme obchodníky používat obchodní dovednosti v praxi k tomu, aby s jejich pomocí budovali vztahy se zákazníky a dosahovali lepších obchodních výsledků.

 

Dosahování výsledků

  • stanovení, zadávání a vyhodnocení měřitelných SMART cílů
  • delegování odpovědnosti za výsledky, autonomní řízení obchodníků
  • identifikace úzkých míst a práce s úzkými hrdly, efektivní využívání času
  • rozvíjení odbornosti a obchodních dovedností, mentální trénink a pozitivní očekávání
  • zavádění a stabilizace trvalých změn v práci obchodníka

Práce se zákazníky

  • fyzická, informační (myšlenková) a mentální příprava na obchodní telefonáty a schůzky
  • budování důvěryhodnosti a osobních a pracovních vztahů se zákazníky, péče o zákazníky
  • zjištění osobních přání a pracovních potřeb zákazníka a jejich významu pro zákazníka
  • představení výhod a přínosů podle přání a potřeb zákazníka
  • zkušební a konečné uzavření zakázky jako základ pro dlouhodobý obchodní vztah

Zájem o vnitřního zákazníka

  • porozumění výrobkům, pracovním postupům a pracovníkům ve firmě
  • znalost aktuálního stavu, možností a preferencí vnitrofiremních zákazníků
  • usměrňování zákazníků a sliby zákazníkům ohledně specifikace, kvality, ceny a termínů
  • předání úplného zadání a preferencí vnějších zákazníků vnitřním zákazníkům
  • pomoc vnitrofiremním zákazníkům s řešením problémů s vnějšími zákazníky